Reklamace a servis

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete na těchto místech:
  • na našich stránkách
  • v návodu, který je přiložen u zboží
  • popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán
  • na webu výrobce.

V případě, že pro zboží neexistuje autorizovaný servis nebo chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, vyplňte prosím následující reklamační formulář. Budeme vás kontaktovat s návrhem nejlepšího způsobu řešení. 
 
Adresa pro zaslání zboží k reklamaci:
 
Tauer Group a.s.
reklamační oddělení - internetový obchod  ( musí být v adrese uvedeno !!! )
Milady Horákové 357/4
568 02  Svitavy

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list
 

Jak postupovat když…

1. Přijaté zboží je poškozené
Při přebírání zásilky od přepravní společnosti je nezbytně NUTNÉ zkontrolovat obal zásilky. Pokud je obal poškozen jedná se o zjevnou vadu! Zboží prosím nepřebírejte, zaneste poznámku do přepravního listu a nechte řidiče, aby jej odvezl zpět do skladu, kde bude zboží zkontrolováno.
 
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba nás o této skutečnosti nejpozději následující pracovní den informovat a to prostřednictvím e-mailu reklamace@teshop.cz. Na tento email zašlete popis poškození, fotografie a to včetně obalového materiálu (vnější obal krabice, její výplň, polystyren a případný balící materiál jako je bublinková a smršťovací fólie).
V případě pozdějšího nahlášení škody, nemusí být na tuto reklamaci brán zřetel.

 
2. Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme, napište nám podrobnosti emailem na adresu reklamace@teshop.cz a my vám následně poradíme jak dále postupovat. 
 

Jak postupovat při uplatnění reklamace v záruční lhůtě

Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
 
V případě velkých spotřebičů nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k vám, u malých spotřebičů je nutné doručit zboží do servisu osobně, kurýrem či poštou.
 
Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:
  • kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
  • popis závady a vaše kontaktní údaje
Na dárky, které jsou poskytovány k výrobkům zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele a tedy u nás reklamovat. 
 

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
 
V případě, že se vrací peníze, budou vám zaslány na vámi uvedený bankovní účet a to i v případě, kdy úhrada byla provedena platební kartou.
Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné. Maximální lhůta pro vrácení platby je 30 dnů.
 

Neopravitelná závada

Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete opravný (montážní list) a záruční list poštou nebo emailem na adresu reklamace@teshop.cz 
Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat. 
 

Je dobré vědět

  • Jako každý obchod, i ten náš má své obchodní podmínky, kterými se řídí.
  • Potřebujete reklamovat zboží nebo se potřebujete dozvědět, jak reklamace probíhá. Seznamte se s reklamačním řádem.
  • U zboží zakoupeného přes internetový obchod Teshop.cz nelze reklamaci uplatnit na prodejnách TAUER ELEKTRO a.s. a to i v případě osobního odběru na prodejně.