Reklamace a servis

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete na těchto místech:
  • na našich stránkách
  • v návodu, který je přiložen u zboží
  • popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán
  • na webu výrobce.

V případě, že pro zboží neexistuje autorizovaný servis nebo chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, vyplňte prosím následující reklamační formulář. Budeme vás kontaktovat s návrhem nejlepšího způsobu řešení. 
 
 
Adresa pro zaslání zboží k reklamaci:
 
TAUER ELEKTRO a.s.
reklamační oddělení - internetový obchod  (musí být uvedeno !!!)
Milady Horákové 357/4
568 02  Svitavy
 
Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list.
 
 

Jak postupovat když…

1. Je přijaté zboží poškozené
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte!
 
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce i naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
 
Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
Geis: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 951 277 777.
PPL: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 844 775 775.
Toptrans: oznamte do 1 pracovního dne na tel. 267 101 601.
 
 
2. Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme, napište nám podrobnosti emailem na adresu reklamace@teshop.cz a my vám následně poradíme jak dále postupovat.
 
 

Jak postupovat při reklamaci

Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
 
V případě velkých spotřebičů nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k vám, u malých spotřebičů je nutné doručit zboží do servisu osobně, kurýrem či poštou.
 
Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:
  • kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
  • popis závady a vaše kontaktní údaje
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele a tedy u nás reklamovat.
 
 

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
 
V případě, že se vrací peníze, budou vám zaslány na vámi uvedený bankovní účet a to i v případě, kdy úhrada byla provedena platební kartou.
Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné. Maximální lhůta pro vrácení platby je 30 dnů.
 
 

Neopravitelná závada

Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete opravný (montážní list) a záruční list poštou nebo e-mailem na adresu reklamace@teshop.cz.
 
Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat.
 
 

Je dobré vědět

  • Jako každý obchod, i ten náš má své obchodní podmínky, kterými se řídí.
  • Potřebujete reklamovat zboží nebo se potřebujete dozvědět, jak reklamace probíhá. Seznamte se s reklamačním řádem.
  • U zboží zakoupeného přes internetový obchod Teshop.cz nelze reklamaci uplatnit na prodejnách TAUER ELEKTRO a.s. a to i v případě osobního odběru na prodejně.



TOPlist